ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΕΤΕ ΒΙΝΤΕΟ!! ΟΤΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΠΑΤΑΕΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ!! ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚ!!

26 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μιχαλη αυτο στους επισημους που δεν εχει σιδερα ειναι κυλιομενη σκαλα απο το παρκινγκ στα αποδυτηρια για τους παιχτες

  2. Καλημέρα Μιχάλη της ΑΕΚΑΡΑΣ μας!!!! Έχουμε χρονοδιάγραμμα για το πότε θα είναι έτοιμο ?
    Υ.Γ. Έξω ο πισωγλεντης που πατάει dislike

  3. 24/03/18 Α΄ ΜΕΡΟΣ
    Φίλες και φίλοι, καλημέρα.
    Αυτό που βλέπαμε να «καλουπώνεται» σήμερα (24/03/18) στο 2:00 κ.ε. (εκεί όπου έπεσε το μπετόν στις 15/03/18 στην βάση του) είναι ο κεντρικός τομέας της ΒΟΡΕΙΑΣ ΠΛΕΥΡΑΣ.
    Αριστερά και δεξιά του τομέα βλέπουμε τους δύο γωνιακούς τομείς, απ’ όπου θα «εκφύονται» και οι δύο πυλώνες της ΒΟΡΕΙΑΣ ΠΛΕΥΡΑΣ. Στο 1:09 βλέπουμε να αρχίζει το «σιδέρωμα» της βάσης του ΒΔ πυλώνα.
    Όλο το οικοδόμημα διαιρείται σε 12 τομείς, που χωρίζονται μεταξύ τους με εγκάρσιο αντισεισμικό αρμό. Ο υπεύθυνος μηχανικός εργοταξίου της DIMAND (της εταιρείας που «τρέχει» τη διαχείριση του έργου – project management) Πάνος Παναγιωτίδης αναφέρεται στους τομείς αυτούς στο 5:20 του
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=v6nGjGUSP4I
    Οι διαστάσεις του τομέα είναι 25μ. πλάτος (Β-Ν) και 40,8μ. μήκος (Α-Δ).
    Οι κολώνες διατάσσονται σε 5 σειρές.
    Για να συνεννοούμαστε θα ορίσουμε ως πρώτη σειρά (αυτή πλέον δύσκολα πλέον διακρίνεται, γιατί την μισοκρύβουν κάτι ξύλα) την πιο κοντινή στον αγωνιστικό χώρο, δηλ. η πιο μακρινή για τον εικονολήπτη, κ. Καναλάρχη.
    Οι δύο πρώτες σειρές από κολώνες στηρίζουν το ΚΑΤΩ ΔΙΑΖΩΜΑ, η τρίτη είναι κοινή και για τα δύο ΔΙΑΖΩΜΑΤΑ, και η τέταρτη το ΠΑΝΩ ΔΙΑΖΩΜΑ. Η τελευταία (που είναι σύριζα στις πασσαλοπήξεις και δεν την βλέπουμε) στηρίζει το κτίριο, που είναι έξω από τις κερκίδες και κολλητά σ’ αυτές. Εκεί και σε μέρος του χώρου κάτω από το ΠΑΝΩ ΔΙΑΖΩΜΑ θα στεγαστεί η ΠΑΕ.
    Στην πρώτη σειρά από κολώνες δεν βλέπουμε αναμονές, γιατί αυτό είναι το τελικό ύψος της. Θα «πέσει» από πάνω η πλάκα του πατώματος του ΙΣΟΓΕΙΟΥ. Βλέπουμε να την καλουπώνουν (την πρώτη κολώνα) «κουστούμι» με την πλάκα του πατώματος του ΙΣΟΓΕΙΟΥ και τα συνδετήρια δοκάρια. Εκεί θα πατάνε τα πόδια της πρώτης σειρά των θεατών.
    Το ΥΠΟΓΕΙΟ του τομέα, που βλέπουμε να κατασκευάζεται, ανήκει στο ΕΠΙΠΕΔΟ -1 (ΡΗΧΟ ΥΠΟΓΕΙΟ, το οποίο καταλαμβάνει όλη δυτική, βόρεια και ανατολική πλευρά). Αυτό θα είναι κυρίως γκαράζ με μερικές αποθήκες, ηλεκτρομηχανολογικά κ.τ.τ.
    Στον τομέα αυτόν (που τώρα βλέπουμε να καλουπώνουν) και στην αριστερή του άκρη, όπως βλέπουμε, τελειώνει και το γκαράζ του ΡΗΧΟΥ ΥΠΟΓΕΙΟΥ, που αρχίζει από το κάτω μέρος της ΔΥΤΙΚΗΣ πλευράς (βλ. 0:18).
    Συνέχεια στο Β’ ΜΕΡΟΣ.

  4. 24/03/18 Β΄ ΜΕΡΟΣ
    Συνεχίζουμε:
    Η απόσταση από τον άξονα κάθε κολώνας μέχρι τον άξονα της διπλανής της είναι ακριβώς 10,2μ. Έχουμε 5 κολώνες, άρα 4 διαστήματα, δηλ. στο σύνολο 40,8μ. (4Χ10,2=40,8). Η καθαρή απόσταση φυσικά μεταξύ δύο κολωνών είναι μικρότερη και κυμαίνεται από 9,5μ. έως 9,8μ. ανάλογα με τη σειρά.
    Τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα διατάσσονται κάθετα ως προς τον αγωνιστικό χώρο ανάμεσα στις κολώνες, ανά τρία ή και τέσσερα, σε τρεις μόνο σειρές. Υπάρχουν και δύο ελεύθεροι διάδρομοι.

    Η πρώτη σειρά (η πιο κοντινή στον αγωνιστικό χώρο) έχει θέσεις παρκαρίσματος μόνο ανάμεσα στην πρώτη την πλαϊνή της κολώνα (εκεί μάλιστα σε ένα σχέδιο βλέπω μικρότερες θέσεις για μοτοσυκλέτες), γιατί στα άλλα διαστήματα είναι αποθήκες.
    Η δεύτερη σειρά (αντιστοιχεί στη δεύτερη μακρόστενη κολώνα) τυπικά έχει 14 θέσεις, αλλά σε μερικά σχέδια οι 2 παραλείπονται για να έχουν διάδρομο πρόσβασης οι μπροστινές αποθήκες.
    Μεταξύ δεύτερης και τρίτης κολώνας υπάρχει διάδρομος αμφίδρομης κίνησης των οχημάτων. Γι' αυτό βλέπουμε και μεγάλο άνοιγμα.
    Μεταξύ τρίτης και τέταρτης κολώνας παρκάρουν 11 αυτοκίνητα, γιατί εκεί υπάρχει και ο χώρος αναστροφής, αφού εδώ τελειώνει το γκαράζ!.
    Μεταξύ τέταρτης και τελευταίας κολώνας (δεν τη βλέπουμε καθόλου) έχει αποθήκες και διάδρομο επιστροφής των οχημάτων.

    Η τελική στάθμη του πατώματος του ΥΠΟΓΕΙΟΥ είναι στα -1,1μ. Το καθαρό ύψος του ΥΠΟΓΕΙΟΥ εδώ είναι 3,0μ. Αν βάλουμε και το πάχος της πλάκας στα 0,2μ. (κι εδώ, δηλ. στο ισόγειο έχουμε βιομηχανικό δάπεδο) το πάτωμα το ΙΣΟΓΕΙΟΥ πάνω από το ΥΠΟΓΕΙΟ θα είναι στα +2,1μ. [3,0 + 0,2 + (-1,1) = 2,1μ].
    Αν, τώρα, γεννηθεί η απορία «… και πως θα γίνεται η είσοδος σε στάθμη +2,1μ., αφού τώρα βρισκόμαστε στο +6,0μ., η απάντηση είναι:
    Όλο το εξωτερικό προς τη ΒΟΡΕΙΑ ΠΛΕΥΡΑ θα κατέβει στο αναγκαίο ύψος για να γίνεται η πρόσβαση. Αυτό το «κόλπο» θα το αναλύσουμε σε προσεχές σημείωμα.
    Στο 5:02 ο καναλάρχης μας έχει πάει στην ΒΑ γωνία και κοιτάει προς Νότο. Μας δείχνει όλη την ΑΝΑΤΟΛΙΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ από Βορρά προς Νότο.

    Έπεται συνέχεια.

  5. Να σαι καλα Μιχαλη για τα βιντεακια που ανεβαζεις και ενημερωνεις και εμας που δεν μπορουμε να ειμαστε εκει…Γιωργος απο Ιρλανδια

  6. Όταν ολοκληρωθεί η μεριά του υπόγειου ξεκινάνε να σηκώνουν κερκίδες ή θα μπούνε όλες μαζί μετά την υπογειοποίηση?

  7. Δε θα χωράνε τα πρωταθλήματα στη ραφιέρα ρε Μιχάλη!Θελουμε ολόκληρο κτίριο για αυτά που έρχονται !

  8. ΓΗΠΕΔΟΟΟΟ-ΓΗΠΕΔΟΟΟΟ…ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΑΙΟ 2018.ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΝΑΟΣ.ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΟΥΠΑ (ΓΙΟΥΡΟΠΑ) ΘΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2020.ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΗ ΤΟΣΟ ΑΝΤΕΞΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΕΚΑΡΕΣ ΜΟΥ…..

  9. Μιχάλη καλησπέρα! Θα ήθελα να σου ζητήσω μια χάρη,εφ όσον εγώ έκανα ό,τι προβλέπεται(like,suscribe)!
    Αν μπορείς να μάθεις,γιατί η τρίτη κατά σειρά "σκάφη" όπως λες (Αυτή που είναι ακόμα χώμα)φαίνεται να είναι πιο βαθιά σε σχέση με τις άλλες και πώς αυτό θα καλυφθεί αν όντως είναι έτσι όπως φαίνεται!
    Αν μπορείς να μας δώσεις τα φώτα σου θα ήταν τέλεια!
    ΥΓ Δώσε και έναν χαιρετισμό στα παιδιά στο Όσλο στο επόμενο βίντεο!!
    Συνέχισε έτσι γίγαντα!! Για πάμε γερά!! 🙂

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Σχόλιο:
Όνομα: